prima vama pe 2010

Am ajuns aseara dupa 7 ore de calatorie.

Pleacat la ora 15 din Vama, intrat pe usa la 22.

Partea mai placuta a fost drumul cu trenul, de 4 ore. Nici un repros regiotransului. In schimb i-as da pe toti afara de la RATB . Cum sa stai mai duminica seara la 104 la unirii 20 de minute?

Ma rog, in rest cateva cuvinte despre vama.

In mod suprinzator nu am mai auzit in instanta asta de furat din cort, dar acum cateva saptamani niste prieteni au stat cu teroare. Erau 3 corturi atunci, si din doua se furase ceva.. De altfel eu am dormit oricum cu portofelul in chiloti. Frica pazeste cardurile.

La stuf, pe zi,  muzica ok, desi nu era Ovidiu (we miss you man!!). Noaptea alegeri cel putin ciudate la trackuri.

Din pacate mi-au lipsit o parte din prieteni. Cei cu care eram se culcau pe la 12. *(Pe de alta parte nici eu nu-s mai breaz, am rezistat doar intr-o zi pana la 3 dimineata.

Ce mai vreau sa punctez:

– ce bine ca exista covrigaria aia.

– in weekend nu va bazati pe bancomatul unic. Se goleste instant iar „proprietarii” il alimenteaza abia luni, so mucles!!

– cafeaua de la stuf a ramas la aceeiasi consistenta, dar parca are alt gust. cine stie, bat campii..

– in 4 zile si 3 nopti am trecut prin 5oo de lei, din care 100 au fost transportul , 80 bauturi alcolice.

Pe masura ce mai imi aduc aminte, mai completez🙂

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

