Mi-a fost furata bicicleta.

In seara dintre 16 si 17 aprilie mi-a fost furata bicicleta. Neuzer Mistral portocaliu cu gri. . La 20:20 am lasat-o legata, la 2300 mai era, la 0100 nu mai era.. Inca un detaliu fata de poza:  avea o aripa scurta gri pe roata din fata, si un led rosu cu bateri pe sea pentru vizibilitatea noaptea..

Era legata cu un lant pentru bicicleta, de un gard metalic. A disparut cu tot cu lant. Am depus plangere la politie, au fost foarte amabili, dar nu ma astept la multe. De curiozitate am mers in targ la obor,  poate o gaseam acolo. But no such luck. SO FUCK FUCK FUCK FUCK!!

Bicicleta furata

Bicicleta furata

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

