din rezumatul anului 2008

cam din ce-mi aduc eu aminte.

pe plan personal:

– schimbat jobul pe unul mai prost, cu la fel de putine satisfactii, dar care nu se muta la ploiesti;

– avut prima relatie mai serioasa

– nu mi-am marit numarul de prieteni. (asta e rau)

– fost in vama a doua oara a la long.

– am ajuns la 106 kg. (asta e la fel de rau)

– m-am apucat de un curs on-line de project management;

– doar doua mahmureli serioase (asta e si bine si rau)

– nu am fost revendicat afara din casa in care m-am nascut.

(more to come.. daca mai imi aduc aminte si daca mai am chef)

din plan nepersonal

– avem un primar care are potential sa faca ceva, dar pana acum doar vorbe. (nu stiu daca e de la el sau pur si simplu are mainile legate / nu ma intereseaza)

– in parlament s-au ales doua partide curve politice, care au aruncat cu rahat (ca maimutele) in directia opusa si acum ca sa prinda ciolanu sunt ca angelina jolie si brad pitzila dupa nunta. (se fut ca chiorii, si nu mai pot de atata dragoste)

Prevad o devalizare a tarii grupa mare. cand mai e doar pnl si udmereu in opozitie, si restu de vreo 70% la furat.. daca o sa mai dea aia cu un strat de vopsea pe un km de autostrada..mare lucru.

– am aflat de mafia imobiliara (not first hand thank God) / de tot felu de mafii..(incredibil cum tot la politica ajungi)

– prin urmare am aflat ca mi-e scarba sa stau in tara asta.

– am ajuns  la concluzia ca mai bine am avea domnitor strain. ( a se vedea vrema cand aveam regis straini: ferdinand  / carol I)

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

