nlp si eu

Prin intermediul anturajului ma aflu deseori la masa cu oameni ce practica sau cunosc NLP(pentru necunostcatori: programare neuro-lingvistica). Eu de felul meu luand in consideratie faptul ca sunt un om who can enjoy a good bad mood, nu pot sa accept discutiile. Bine, sa reformulez, nu ca nu le accept, ca le accept, ba chiar din SM, ma mai bag in ele, dar nu reusesc sa fiu de acord (cu ce in detaliu, mai trebuie sa analizez). Nu-mi dau seama de ce. Imi dau seama, la nivel rational, ca NLP-ul poate fi bun pentru mine, poate chiar foarte bun, dar la nivel emotional nu reusesc sa procesez, sa inghit. Poate ca un factor este si faptul ca persoanele ce activeaza in domeniu, au o atitudine ultrapozitiva (aproape de ma duce cu gandul la spalarea cu detergent pe creier), ultra enervant de pozitiva.

Dupa cum ziceam, pot savura o buna pasa proasta, si poate asta e una dintre bazele neacceptarii mele. Dar eu sunt eu, si altii sunt altii. Deci NLP-isti din toata lumea, carry on, help other people.

Yours truly..

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

