Mediul nostru cel de toate zilele..

Vorbind ieri cu sursa nenumită, am aprins un bec în mintea cea bantuită.

Pot să spun că întţeleg greutatea cu care avansez în planul meu nescris si  nementionat pana acum, de metamorfoză psihologică şi spirituală.

Mă uit in jurul meu si ce văd. Pe mama şi pe e bunică-mea  care nu sunt deloc exemple bune.

Eu dupa ce sa ma iau, unde plm e un model pozitiv..

Stiu doar ca deşi vreau sa scap, nu pot sa le las cu curu in balta..

Dar caut, poate il gasesc chiar in mine.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

