concluzii

Acum o saptamana eram in vama, (da s-a stricat vama..), pentru un weekend..

M-am dus acolo sa ma distrez, dar sa si ajung la niste concluzii.

Intodeauna la mare ajung la cele mai bune concluzii.Numai ca de data asta am si luat notite. La propriu. Sunt uituc, si notitele ma ajuta.

Well long story short, impreuna cu un mare ajutor, care va ramane nenumit:), am tras urmatoarea concluzie clara, si aici nu zic clar in sensu de clar ca vaca.., nu, zic in sensul de claritate a urmatoarei fraze:

Esenta fricii mele, baza ei, baza ce este imbracata in alte frici, ar fi frica de a fi pus intr-o situatie pe care sa o manageuiesc, sa o stapanesc, ma face sa adopt un comportament proactiv, care prim manifestarea sa, evit sa fiu pus in astfel de situatie.

Desi sursa nenumita intodeauna mentineaza intrebarea clasica data de psihologi, nlp-isti etc, lansata de vre-un nene tare in aceste domenii: ce preferi, sa fi cel ce analizeaza, sau cel ce este analizat? eu intodeauna raspund, cel putin in gand. cel ce analizaeaza.

Este ceva ce vreau sa tin minte. Este o cheie care va duce la noi dezlegari.

In alta ordine de idei, am ajuns la concluzia ca nu se merita sa mergi la cazare in vama. la cort macar prinzi mai multa plaja. Te scoala soarele la 8, adormi pana la noua max. Te refugiezi la stuf la umbra la un iaurt si biscuiti, plus o cafea calumea la ibric, totul insotit de o muzica care te face sa gandesti si mai bine. Like oil on an engine.

La buda, la una turceasca trebuie sa ai balans (foarte recomandat aici simtul echilibrului). In rest plaja + citit pana la 12, max 13. Refugiere la o terasa cu o carte + haleu. La ora 16 e ok sa te reintorci pe plaja unde stai pana cand dispare soarele spre Vest. (spre tarm pt aia care nu stiu care e vestul). somn pana la 20-22, dupa gust. Dupa party sau somn, (la alegere in functie de bani, portofel, anturaj si/tupeu).

Ps. ofera cineva un imprumut nerambursabiul?🙂 macar vreo 5-6 miloane. (vorba aia, da si mie o tigara si o bricheta, ca restul am eu).

Inca o recomandare. Si asta are tinta. Daca te duci cu cineva in vama, scoate-le ochi cu ce-ti place acolo. Nu cu ce-ti nu-ti place.

O seara buna, eu ma culc, am tura de 12 ore maine si ma scol la 5.

Andrei.

7 Răspunsuri

  1. am impresia ca aici scrii despre ce ai fi vrut si nu de ce a fost.

    interesante concluzii dar par cam fantasmagorice pentru ca din ce citesc ai stat la cazare si nu la cort.

    +ca nu vad unde e lumea in povestea ta sau tu esti lost on planet in vama? :))

    ps. iar la cort e cam neigienic

  2. Fantasmagorice.. de ce? In plus am stat la cort anul trecut si n-am murit. A fost foarte placut, iar despre ‘neigienic’ nici vorba, exista dusuri la care poti sa apelezi, si o multitudine de bude.
    Anul asta am stat la cazare dar, as fi preferat cortul dintr-un motiv deja mentionat.

  3. pai anul trecut nu anul asta.

    deci jumate din concluzii se refera la anul trecut.. care a trecut :))

  4. nu este relevant, stiu ce vreau.. aici, pentru mine, timpul este ignorat.In plus concluzile pe care le-am exprimat ieri, isi au baza in comparatia celor doi ani.

  5. @ cineva, nu reusesc sa scap de sentimentul ca incerci sa-mi modifici parerea.

  6. ma asteptam la concluzii concrete legate de wk de acolo nu la concluzii de 2 ani… ca d’asta se cheama concluzii legate de weekend cum zici.. sau ai batut campii pe 2 ani pentru un weekend? :))

    si repet.. unde e lumea din povestea ta ca nu o vad? sau in vama esti doar tu si cafeaua de la stuf?

  7. Mai astea sunt asteparile tale. Am preferat sa imbrac concliuzlie pentru cele 2 zile, cu hainele si comoditatea concluzilor de anul trecut. Nu acum 2 ani, nu exagera de dragul exagerarii. (Si aici cuvantul comoditate n-are nici cea mai mica legatura cu zona de comoditate/comfort).
    Cat despre lumea din concluzile mele:eu sunt pe primul loc. In cuvintele imortalului Cartman: ‘screw you guys, i’m going home’
    Dar da, sincer sa fiu, in timpul zilei, cat e lumina, prefer sa fiu singur. seara e o alta poveste. Prefer, si accept compania altor persoane.

Lasă un răspuns

