Time Out

Cand esti prins de atata timp in cursa sobolanului si dintr-o data tiparul dispare. Ce faci?

In a doua zi de paste chiar ca nu stiu ce sa fac. Am timp liber pe maini dar sunt intr-atat de indobitocit incat nu ma apuc de nimic. Eventual imi planific ziua de maine. Am ajuns un adevarat worky-dorky.

Nu ma duc la o plimbare, nu mai fac pe bicicleta, nu sun pe nimeni sa ies in oras. Am o biblioteca plina pe care se pune praful. Nu dorm, nu ma uit la TV, la un film la nimic.

Si nu stiu ce sa fac.

E un adevart lant al slabiciunilor. La munca ma plang ca nu am timp liber, iar cand il am nu stiu ce sa fac cu el…

Yes people, this is what living is all about.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

