Despre lene

Am intarziat acum cateva zile la servici.

Nu a sunat ceasul, m-am trezit la jumatate de ora dupa ce trebuia sa ies pe usa. Doamne bine a fost. In ziua aia am fost atat de relaxat. Odihnit. Atent.

Ma gandeam, in ce masura este posbil, pentru noi, cei prinsi in cursa sobloanului, sa strecuram miseleste niste pauze in programul incarcat de zi cu zi.

Aici nu fac referire la weekend. Ala e separat. Ma refer in programul nostru 9-6 sau care o fi…

Mi-am tot stors neuronu, dar tot nu gasesc..

daca e vr-unu mai destept sa nu ezite sa impartaseasca din desteptaciune…

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

