Dieta & Life style change

OK! Dupa un an si de excese, am hotarat sa slabesc. Asta plus faptul ca am depasit suta si am aterizat la 105-106 in jumate de an. Am reinceput sa ma duc la sala (merg din 2005, dar in 2007 nu m-am tinut cum trebe), si am reinceput sa ma uit la ce mananc!

I wish my self tthe best of luck and restraint.

Un răspuns

  1. Ma bucur ca urmezi calea corecta si ca nu tii vreo dieta drastica. Sportul + o alimentatie echilibrata sunt cheia. In plus, e bine sa stii mereu ce alimente consumi, n-o sa-ti vina sa crezi ce alimente nesanatoase ne sunt indesate pe gat in hipermarket-uri.

Lasă un răspuns

