Din vara.. Mi-e dor sa plec iar.

Am fost in vara in Olanda, mi-a placut la nebunie. Personal, as fi ramas acolo, nu stiu daca m-ar fi primit… Dar destul cu baterea de campii, inapoi la realitate, la 2008. Si totusi …parca as mai bate campii..

Olanda, este o tara minunata, cum la noi, pe plaiurile mioritice nu ai sa vezi. Au autostrazi (dar cine n-are inafara de noi?) pe care chiar se respecta limita de viteza, singurul care dadea flashuri era un roman (nu eu, ca n-am carnet). In orase, ma uitam pe ziduri, si pe nici unul nu era scris muie steaua sau alta echipa minunata..(revoltator domnule.. curat murdar..). Ma rog poate exagerez cand zic ca nu aveau scris pe ziduri.. dar asta era in Amsterdam, unde 60% din populatie sunt straini.

Nu prea ai ce sa vezi inafara de orase si cateva muzee, si alte atractii turistice care vor ramane nescrise… dar tot as pleca din cloaca noastra tricolora.

p6280459.jpg

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

